Nieuwe filmpjes en kunstroute

Gepubliceerd op 1 juli 2022 om 17:39

Ik ben de afgelopen week vooral bezig geweest met het maken van nieuwe YouTube filmpjes voor mijn kanaal Sprangria en het nadenken over een lesprogramma voor sprang.
Vooral mijn filmpje over het maken van een frame voor sprang in een doos blijkt behulpzaam te zijn voor wie met sprang wil beginnen. Voor wie er interesse in heeft, is hier de link: https://youtu.be/OjxHFjnh9Sk

Ook volgende week zal weer in het teken staan van sprang, want ik heb weer een aanvraag voor les.

Verder staat mijn Vertelmuseum nu ook op de website van de Kunstroute Heerenveen, want daar doe ik dit jaar aan mee.

Om alvast in de agenda te zetten: de kunstroute is dit jaar in het weekend van 17 en 18 september.

Ik zal deze dagen geen volledige vertelvoorstellingen geven, maar misschien wel een aantal kortere.

Neem contact met me op voor een afspraak voor een langere vertelvoorstelling en een gezellige morgen of middag in het museum. De bezoekers die hier al zijn geweest, waren allemaal erg enthousiast en verbaasd. Ik vind het leuk om hier bezoekers te ontvangen. Misschien ook een tip voor een uitje met de kinderen/kleinkinderen in de vakantie.