Veranderingen op de website en cursus in de maak

Gepubliceerd op 31 mei 2024 om 08:43

Stap voor stap werk ik aan het aanpassen van deze website aan de nieuwe situatie dat we nu een stichting zijn.
De afgelopen week heb ik de openingspagina van de website veranderd. Ook zijn er inmiddels twee nieuwe pagina’s aan de website toegevoegd. De pagina Algemene gegevens loopt alvast vooruit op de verplichtingen die we hebben als we een ANBI worden. Deze pagina is nog niet compleet.
Verder is ook de Agenda nieuw.

Zoals op de pagina Agenda te zien is, staat er voor 12 juni een vertelvoorstelling gepland voor het verhaal ‘Het bange vogeltje en de giftige woorden spuwende draak’. Voor deze voorstelling kun je je nog opgeven: er kan nog een aantal mensen bij.

Dit is nieuw voor ons: data waarop er een vertelvoorstelling staat gepland op de website zetten, zodat meer mensen bij een vertelvoorstelling kunnen aanschuiven. Ditmaal gaat het om een vertelvoorstelling die al is geboekt, maar het komende seizoen gaan we ook op bepaalde data vertelvoorstellingen plannen, zodat deze meegenomen kunnen worden in de culturele agenda.

Daarnaast blijft het altijd mogelijk om een verzoek in te dienen voor een andere dag of tijd.

We hopen op deze manier de drempel naar een bezoek aan het Vertelmuseum wat te verlagen.

De fotocollage bij dit blog wijst vooruit naar een nieuwe cursus of workshop die nog in de maak is. Later hierover meer.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.