Mooie ontmoetingen

Gepubliceerd op 22 september 2023 om 07:32

Het was een week met mooie ontmoetingen.

Tijdens de Kunstroute Heerenveen mocht ik op zaterdag 27 en op zondag 12 bezoekers verwelkomen. De meeste bezoekers hadden veel belangstelling en waren verbaasd over wat zij achter de deur van het Vertelmuseum aantroffen. Er ontstonden leuke gesprekken en mooie ontmoetingen. Aan het demonstreren van sprang ben ik nauwelijks toegekomen, maar tijdens de wat rustiger momenten heb ik toch een stukje kunnen sprangen.
Gelukkig lukte het mij om beide dagen goed vol te houden - langzamerhand gaat het weer wat beter met me.

De dag na de Kunstroute volgde ik ‘s middags nog een workshop ‘dementievriendelijk voor het culturele veld’ en ook dat ging me goed af.

Tenslotte was er op dinsdagavond nog een hoedjesdag en modeshow in de Pop-up Heerenveen.

Ik liep mee in de modeshow met mijn vogelhoed en een met haakwerk opgevrolijkt bloesje. Ook heb ik mijn vogeljasje daar laten zien. Ik kreeg er een aantalleuke reacties op. Gelukkig kan ik de vogelhoed nu weer op. Met de bril wil het nog niet zo goed lukken. Af en toe probeer ik het wel even, maar langer dan even is nog te pijnlijk.

Maar al met al zie ik terug op een mooie week en ik verheug me erop vanmiddag weer te mogen vertellen.