Terugblik op de Kunstroute

Gepubliceerd op 23 september 2022 om 19:11

Afgelopen weekend zijn er tijdens de Kunstroute Heerenveen 25 bezoekers bij mij binnen geweest. De meeste hadden geen idee wat ze konden verwachten.
Het sprookjesbos in het museum was daarom een grote verrassing voor hen. Ook het kamerscherm met dierportretten trok veel aandacht.
En er werd met aandacht gekeken naar mijn demonstraties sprang. Vrijwel niemand had ooit van sprang gehoord.

In de gang had ik een mini-tentoonstelling met voornamelijk sprang en in de vitrine vogels en nesten. Ook demonstreerde ik er de combinatie van oceandrum en snoezelkleedje.
Deze oceandrum heeft nog steeds zijn plek niet gevonden, maar gaat waarschijnlijk binnenkort toch echt de deur uit.

Niet gelukt om langs te komen tijdens de Kunstroute? Geen nood, maak gewoon een afspraak, dan doe ik de deur van het museum weer open.